Bezmaksas piegāde no 80 €

Kaip pagerinti miego kokybę?

2022 10 11

Mierīgs un dziļš miegs ir lielisks mūsu fiziskajai un garīgajai veselībai. Tikai labs miegs var nodrošināt pilnvērtīgu un kvalitatīvu dzīvi. Daudzi cilvēki zina teicienu, ka miegs ir trausls, taču patiesība ir pretēja. Cilvēkiem, kas smagi strādā, ir nepiciešams baudīt kvalitatīvu miegu, kāpēc tas tā ir? Tikai tie cilvēki, kuri labi izguļas, ir produktīvi, radoši un pilnvērtīgi izbauda savas aktivitātes. Tāpēc labs miegs ir pirmais un vissvarīgākais solis, lai pieņemtu jebkuru dzīves lēmumu.

Dažādi ikdienas paradumi var ietekmēt miega kvalitāti laika gaitā, taču patiesā ietekme ir redzama jau pirmajā nedēļā, kad miegs ir slikts. Slikta miega kvalitāte var ātri ietekmēt jūsu emocionālo un garīgo veselību, apgrūtinot pat fiziski vienkāršu ikdienas uzdevumu veikšanu. Kā arī miega trūkums kaitē arī jūsu skaistumam! Tādā gadījumā ir jāveic izmaiņas. Nekavējoties pārskatiet savu grafiku un veiciet nepieciešamās izmaiņas.

Ja mostaties naktī un nevarat no jauna iemigt, mierīgs un dziļš miegs var šķist nesasniedzams mērķis. Taču kontrolēt miega kvalitāti ir vieglāk, nekā domājat. Tā kā jūs varat kontrolēt to, kā jūtaties, kad pamostaties, miega problēmas ir jāsāk meklēt savā ikdienas rutīnā.

Uzlabojiet savu miega vidi
Dziļam miegam ir svarīga smadzeņu atpūta, taču pat nelieli stimuli var izmainīt organisma līdzsvaru. Jūsu guļamistabai jābūt vēsai un mierīgai, tāpēc pārliecinieties, ka tā ir labi vēdināma, un atbrīvojaties no visiem trokšņa avotiem. Guļamistaba nav piemērota vieta televizoram, mobilajam tālrunim vai datoram.

Ja agri ejat gulēt, jūsu guļamistabā ir nepieciešami aizkari, kas nodrošinās drošu aizsardzību pret saules gaismu. Mūsu ķermenis miega laiku saista ar tumsu, tāpēc labi apgaismotās telpās parasti ir grūtāk aizmigt un miegs nav tik dziļš. Tādēļ neēdiet guļamistabā un nelietojiet datoru vai viedtālruni. Tas palīdz smadzenēm asociēt gultu ar atpūtu, relaksāciju un miegu.
Gultas veļai jābūt atbilstoša izmēra, elpojošai un mīkstai. Ja bieži pamostaties no neērtām miega pozām, iespējams, ir pienācis laiks nomainīt spilvenu vai apsvērt jauna matrača iegādi. Kokvilna ir patīkama ādai un nerada kairinājumu vai alerģiskas reakcijas. Varat izvēlēties arī poliestera gultas veļu. Poliesters ir lielisks materiāls, kas ir viegls, salīdzinoši izturīgs un ļauj ērti gulēt, neierobežojot jūsu kustības. Apmeklējiet Savashome tiešsaistes veikalu un atklājiet perfektu gultasveļu.

Personīgās prasības
Katra cilvēka miega paradumi ir individuāli un atkarīgi no daudziem faktoriem. Vislabāk ir ieklausīties savā ķermenī un doties gulēt, sajūtot nogurumu, nevis cīnīties ar miegainību. Šo taktiku sauc par dabiskā miega cikla sinhronizāciju, un tā var būt ļoti efektīva. Pakāpeniski ieklausoties sava organisma miega vajadzībās, jūs izveidosiet dabisku miega ciklu, kas atkārtojas katru dienu, un, kad organisms pieradīs pie šī ritma, būs vieglāk mainīt miega grafiku par stundu vai divām. 

Nosakiet laiku, kad jūtaties miegains vai noguris, un ejiet gulēt tajā pašā laikā, un jūs redzēsiet, kādus brīnumus var paveikt miega režīms. Protams, nepārspīlējiet ar īsiem miega brīžiem, piemēram pusdienlaikā. Tas ir lielisks veids, kā kompensēt miega trūkumu, bet tikai tad, ja jums jau ir stabils miega režīms.

Savashome LV

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai jums būtu vieglāk pārlūkot mūsu vietni. Noklikšķinot uz "Piekrist" vai turpinot pārlūkot mūsu vietni, jūs piekrītat šo sīkdatņu izmantošanai.